dissabte, 19 d’octubre del 2013

Presentació del Forn dels Golafres

Fa temps que estava pensant en fer un blog, per compartir receptes i experiències, sempre era jo qui buscava receptes als blogs, pàgines web i llibres. Però el que em va fer decidir de crear-lo es una estada de 5 mesos a Escòcia, cuidant un nen a una família. Durant aquests mesos vaig haver d’espavilar-me a cuinar. Cuinar receptes angleses, alguna d’Escocesa i  Catalanes es clar. Sempre m’ha agradat cuinar, ajudo a la mare i poc a poc he anat aprenent. Les receptes que aniré posant són les receptes de la família, a més de les noves que he anat aprenent i les que aprendré. Una de les coses que m’apassionen quan viatjo és provar el menjar típic de la zona, i si puc, compro llibres de receptes autòctones. M’agrada provar receptes noves i saber les històries que hi ha al darrere. 
A casa la cuina no para mai, i sempre hi ha un golafre o altre que apareix en el moment oportú per tastar l'última creació.

En aquesta aventura faré servir com a conillets d’índies a la família i els amics.





1 comentari: